BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin :)

Selamat hari Raya Maaf Zahir & Batin saya ucapkan kepada anda semua muslim dan muslimat sekalian . Hari raya semua orang memakai baju raya berwarna-warna bagi memeriahkan sempena hari raya termasuklah saya juga . hehe baju raya saya tahun ni warna hijau kot entah lah tak tahu nak kata warna apa , haha :) hmm saya mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada kawan-kawan saya , saudara-mara saya , jiran0jiran saya , ustazah yang mengajar saya juga tidak terlupa , hihi dan juga kepada keluarga saya , saya ingin meminta maaf kepada anda semua jikalau saya ada terkasar bahasa , terlepas cakap , terumpat , terhina atau pun bergaduh juga , saya minta maaf sangat-sangat . Yelaaa kan , semua manusia diatas muka bumi ini pernah melakukan kan kesilapan dan juga tiada manusia yg tak pernah melakukan kesilapan ! Hmmm, kepada ayah dan ibu saya , Adik mintak maaf yeaa , adik tahu adik nakal , adik jahat , adik selalu tak dengar kate ibu ngan ayah , adik mintak maaf sangat-sangat , selepas raya ni adik akan cuba perbaiki sikap adik , oke ayah ibu . hihi :) Adik gembira sangat sebab ALLAH dah pertemukan kite sekeluarga sekali lagi ditahun ini dengan beraya sekeluarga dgn penuh gembira dan tiada kesedihan . Adik harap kite akan jumpa ramadhan dan syawal ditahun hadapan INSYAALLAH :) heeee, terima kasih juga kepada ibu dan ayah sebab bagi adik duit raya , hehe tk banyak pon takpe kan daripada tak bagi langsung , HAHA :) hari raya pertama ni kite sekeluarga memang sibok betul dgn kawan-kawan dtg , saudara-mara dtg and jiran-jiran dtg , hehe suasana hari raya ni memang best , Tapi adik sedih satu je, kite tak pena raya kat kampung , adik pena raya kat kampung pon mase adik kecik-kecik dulu , hmm takpelaa nk buat mcm mana ! heee, Lagi satu tk lupa jugak , adik nak mintak maaf dkt ayah dgn ibu sebab tahun ni adik tak puasa penuh tanpa pengetahuan ayah dan ibu , adik mintak maaf sangat-sangat . Dan adik rase berdosa . hmm :(  
 saya sayang ALLAH , saya sayang KELUARGA , saya sayang SAUDARA-MARA , saya sayang KAWAN_KAWAN saya yang selalu ade bile saya susah dan senang Dan juga saya sayang USTAZAH saya yang selalu bagi saya kekuatan dan semangat :) Iloveyouuuu All :D

0 comments: