BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 5, 2011

Macam-macam cerita :) hehe

Aku mencintai kau dari dulu , aku sayang kau sangat-sangat dan aku nak kau jadi perempuan yang terbaik penah aku kenal .....  Pantat ! Jiwangg siottt aku , dahh lah malas betol nk tulis pasal perempuan nih , errr buat sakit hati je , aku call tk angkat mesej tk balas . Sial ! kau suke kawan dgn aku sebab aku ni pelawak kan ? sebab tu je ? semenjak kite kenal , kite kawan , kite jumpe , kite mesej , kite call , kau suke kawan dgn aku sebab aku ni pelawak je ? tu je kee perasaan yg ade dalam diri kau untuk aku ? hmmm, perempuan oh perempuan , petah semangat aku untuk teros mencintai aku , dan ini adalah macam bangsat ! Aku fuck cinta , hmmm, aku harap lepas ni dah takde perasaan cinta aku terhadap mana-2 perempuan lagi , takde hadir lagi perasaan minat kat perempuan lagi , aku harap sangat lepas ni . Aku nak fokus pade pelajaran , pelajaran aku pun sejak kebelakangan ni pon sudah merosot , geram gile rase nye , mcm nk koyak je kertas tu cibai betol . Hmmmm, cikgu pun dah macam macibai , nk ajak lepas tu nk memarah plak , baik tak payah ajar . Adat lah mulut berkata-2 , cikgu pun berkata-2 jugak , bising jugak , errr klu cikgu tak suke bising , baik cikgu ajar je budak bisu senang , Herghhh, Paling aku sayang sorang cikgu je , Nama cikgu tu Ustazah Siti Zakiyah , aku sayang sangat kat ustazah tu sangat sangat , dia tu baik lemah lembut tk suke marah baik hati semua yg ade benda baik-2 semua nye dkt dia , hehe aku suke cari dia mengajar suara dia pun aku suka lembut kan , baru lah anak murid suke , ini tidak , suara dah mcm tarxan hutan , lagi anak murid mau dgr kate , soryy tokk takde nye anak murid nk dgr , lagi kurang ajar adelahh , hmmm ustazah terima kasih sebab baik dgn saye , terima kasih banyak sedar kan saye , saya dah anggap ustazah ni macam MAK saya sendiri , hehe :) Saya janji dgn ustazah yang saya tak kan lupa kan ustazah , saya sentiasa mengingati ustazah dimana saya berada :) Tak kn lah saye nk ckp benda ni depan-2 ustazah kan , hee ckp sini pun jadi je , hmmm -,,,,-




                                   The end :)  
                      

0 comments: